Thursday, August 20, 2009

Dan sebenarnya...

Dan sebenarnya , aku nak tulis 2 benda di blog ..tapi x diizinkan kerna segala maklumat atau imiginasi ku suda terlekat kat buku pari-pari jeman berwarna coklat..dan aku juga nak test colour nie,, adakah ia menarik ? orange,hijau,tortoise,biru,pink dan sebagainya....adakah kamu nampak sesuatu yg ku tulis dgn warnaa putih..(tulisan dlm warna putih)..kalo nak tau sila buat ape yg boleh menampakannya...

dan saya juga nak wat magic...dgn colour...







tajuk:saya magician yg hebat ..betulkan ?? ( cara nak nampak jawapan dgn tekan-tekan ape-ape yg patut utk nampak tulisan invicible ku ini !!) selamat berjaya !!

saya cinta - langit
saya suka- makan
saya terpikat dgn - warna ini
saya dipukau oleh - perompak
saya makan - angin
saya - orang
gadis yang saya suka ialah - manusia
saya ada- tengkorak
saya tulis- awak sgt bodo
saya juga - nak sepak jer kau
jangan ko - berhenti baca, banyak lagi
kau nak- perempuan murahan di kedai ah cong
makan makanan yg- vegeterian
saya sgt suka die pada pandangan pertama- kasut VANS
saya pakai - baju
saya x pakai - bra
awak sekarang tgh - berbogel
jangan - engkau gelak..haha
kau punya gelak tawa macam - setan !
kerja - rumah x siap..
ali- ko comel
syed , ko - pandai
jeman - ko jiwang la mat
azhar- engkau macam robot
fad- macam cina tp suke korea
faez - ko comel ~ hhaaha..( tipu )
ariff- bubu yg lg comel dr faez
afifah u so - soooo hot~ oh girl !!
nab- ko gadis yg 'baek'
syu , ko ...emmm- gadis 'nakal' yg sangat noty..
mila-ko paki spek..
ramle ko - kusut dgn karutan
jazli - ko lah punca segala imiginasi ku..( huhu )
tasha-u so hot
yam- u sot cool
bad-u so big
vishnu-u so bigger
kuhanish-u so biggest losser
dex- ko ada laboratory
mel- kau manja
kushdep-kau ??
pai-ko pie
lim- bola ball
chew -ko kuat!!
taqi- u lagi kuat, tough pulak tu,,,
bintang itu mACAM - star
bulan ialah kau ,wahai - moon
wahai cintaku - KFC aku love u
i love - u
i hate - me sebab susah kan diri jer wat benda nie..
semua ini - dah abes... terima kasih kerna membuang masa utk ini ye !!! dan taniah ye .. :)

No comments:

Post a Comment