Friday, January 8, 2010

fb : facebook bodoh !

first time buat fb - aku isi borang nya , tekan submit , laptop menjadi bengong dan terhenti seketika ( 30 minit ) ...mlm tu sudah berazam tak nak buat facebook lg..

second time buat fb (9/1/2010) - akibat desakan ali , jeman , dan hariz , aku berusaha buat facebook. aku buat facebook sebab nak main galactisco ( galak tikus ) . oleh itu , aku isi borang nya lagi sekali , di bawah kotak sign up , tertulis " please enter your full name " , babi ! sudah macam2 aku letak ! tak jadi . fundek ! lepas tu aku letak nama 'facebook suck ' akibat perasaan tak puas hati dan ie tertulis " it contains bla bla bla " fundek ! akhirnya , aku berjaya dengan nama *******(dirahsiakan) , lepas itu , aku memasukan perkataan yg dikenali captcha , dan ia tertulis " you waited so long to enter the captcha " , babi! , fundek ! dah ! aku give up !!!!!!!!!!!!!!!

3 comments: